درمان پوست و مو

درمان همیشه پرهزینه است به خاطر همین برای رسیدن به پوست و سرزنده بودن مو و همینطور آرامش بوجود آمده از اعصاب خوب حتما باید از ویتامین های مناسبی استفاده کرد.

درمان پوست و مو

درمان همیشه پرهزینه است به خاطر همین برای رسیدن به پوست و سرزنده بودن مو و همینطور آرامش بوجود آمده از اعصاب خوب حتما باید از ویتامین های مناسبی استفاده کرد.

پیشرفت زندگی های امروزی و همینطور مشغله های کاری زیاد باعث شده که مشکلات زیادی برای ما ایجاد شود مانند برهم خوردن آرامش و ایجاد استرس که باعث برهم خوردن اعصاب میشود، گاهی هم ریزش مو و آسیب های وارده به پوست که به خاطر مصرف فست فود ایجاد میشود خسارت های روحی زیادی را به ما میزند به خاطر همین خیلی از متخصصان بر این باورند که درمان خیلی از مشکلات ما بوسیله مصرف ویتامین های لازم قابل پیشگیری است.

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
  • ۰
  • ۰

 

درمان پوست و مو و تاثیر گیاه با ارزش اسطوخدوس

در این پست نکاتی را می خواهم بیان کنم که در جامعه امروزی ما کمتر شنیده شده زیرا دنیای پیرامون ما را محصولاتی در برگفته است که مجالی برای فکر کردن به طب اسلامی و سنتی ما نمیدهد، اجازه نمیدهد به تاثیر شگرف مواد ارگانیک و طبیعی فکر کنیم. در این مقاله من می خواهم نکاتی جذاب را که در مورد گیاه بینظیر اسطوخدوس و همینطور روغن گرم که تاثیرات بینظیری بر بدن ما مخصوصا پوست و مو دارد بیان کنم.

اسطوخدوس گیاهی بنفش رنگ و زیبا می باشد که اشکال مختلفی از آن وجود دارد اسطوخدوس تاثیرات زیادی در بدن ما دارد مانند اینکه ضدتشنج و آرام بخش است برای آرامش و کنترل اعصاب به شدت موثر است، اسطوخدوس را هم می توان به صورت دمنوش استفاده کرد و هم به شکل های مختلفی مانند روغن ، صابون و ...

برسیم به مهمترین نکته اون هم تاثیر اسطوخدوس بر روی پوست و مو. بهترین فرم اسطوخدوس به شکل روغن آن است که از خود گیاه گرفته میشه و بسیار مفید برای پوست و مو هستش مثلا به بهبود جوش کمک شایانی میکنه به خاطر خاصیت ضدالتهابی و ضد میکروبیش، به بهبود زخم کمک میکنه، پوست رو شفاف میکنه، مسیر ساخت و ساز سلولی رو تو پوست افزایش میده، چین و چروک صورت رو کاهش میده این فواید برای پوست و برای مو هم باعث کاهش ریزش و همینطور افزایش خون رسانی به ریشه مو و رشد سریع مو میشه این ها بخشی از فواید روغن اسطوخدوس هست.

تاثیر روغن گرم بر مو

شاید برای شما جالب باشد روغن گرم چه روغنی است و اصلا به چه معنا است. روغن گرم اسم روغن خاصی نیست مجموعه ای از روغن های مفید برای استفاده در بدن میباشد که ماساژ داده میشود و یا در دمای خاصی قرار میگیرد تا گرم شود به این دلیل به آن روغن گرم می گویند مثلا روغن گرم مورد استفاده مو مانند زیتون، آلوئه ورا و ... که برای ترمیم و آسیب به مو استفاده می شود که بعد از استفاده رطوبت لازم به مو میرساند و باعث ترمیم آن می شود.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی