درمان پوست و مو

درمان همیشه پرهزینه است به خاطر همین برای رسیدن به پوست و سرزنده بودن مو و همینطور آرامش بوجود آمده از اعصاب خوب حتما باید از ویتامین های مناسبی استفاده کرد.

درمان پوست و مو

درمان همیشه پرهزینه است به خاطر همین برای رسیدن به پوست و سرزنده بودن مو و همینطور آرامش بوجود آمده از اعصاب خوب حتما باید از ویتامین های مناسبی استفاده کرد.

پیشرفت زندگی های امروزی و همینطور مشغله های کاری زیاد باعث شده که مشکلات زیادی برای ما ایجاد شود مانند برهم خوردن آرامش و ایجاد استرس که باعث برهم خوردن اعصاب میشود، گاهی هم ریزش مو و آسیب های وارده به پوست که به خاطر مصرف فست فود ایجاد میشود خسارت های روحی زیادی را به ما میزند به خاطر همین خیلی از متخصصان بر این باورند که درمان خیلی از مشکلات ما بوسیله مصرف ویتامین های لازم قابل پیشگیری است.

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
  • ۰
  • ۰

 

درمان پوست و مو با کاهش چربی های بدن

از سری مباحثی که در مقاله های گذشته در مورد بهبود پوست و مو صحبت کردیم امروز می خواهیم در مورد مبحث خیلی مهم تغذیه و ارتباط آن با پوست و همینطور مو صحبت کنیم. برای داشتن پوستی سالم و شفاف و همینطور مو پرپشت ما علاوه بر رعایت کردن نکاتی که بیان کردیم خیلی مهم است که تغذیه ی مناسبی هم داشته باشیم و اطلاعات خود را در مورد منابع غذایی بالا ببریم.

بدن ما متشکل از ویتامین ها و املاح معدنی و ... است که ما روزانه باید با مصرف منابع غذایی سالم اون را تقویت کنیم و انرژی بدن را تامین کنیم که متناسب با افزایش ویتامین های بدن در ارگان های بدن بهبودی حاصل میشه و اینگونه تاثیر شگرف تغذیه را ما بیشتر درک میکنیم و سعی میکنیم با انتخاب صحیح و اصولی باعث بهبودی بدن و طبیعتا بخش های مختلف آن بشیم.

تغذیه میتونه مفید و یا مضر باشه ما میتونیم منابع غذایی خوب مانند سبزیجات، ماهی، فیبرهای خوب انتخاب کنیم و یا منابع غذایی مضر مثل فست فود، چربی های مضر، مواد سرخ کردنی. شاید بپرسید غذا غذاست دیگه چه فرقی میکنه!!! اما باید بگم مصرف غذای چرب باعث ایجاد چاقی میشه این رو همه ما میدونیم اما آیا این را هم میدونستید چاقی باعث بوجود آمدن چه مشکلاتی میشه؟؟؟

اضافه وزن و چاقی آنجایی برای ما مهم میشود که به جز ظاهر که شکم بزرگ و استایل بدی پیدا خواهیم کرد این چربی های مضر ایجاد شده در ارگان های مختلف بدن ما رسوب میکند مانند قلب که باعث نارسایی قلبی میشود و یا کبد که چربی دور آن را فراگرفته و در اصلاح به آن کبد چرب میگوییم که باعث چربی بیش از حد پوست و مو شده که آسیب های زیادی به خاطر این مشکل برای ما بوجود می آید که در ادامه بیشتر صحبت میکنم.

تنظیم کبد و تاثیر شگرف بر پوست

کبد را ما کارخانه بدن میدونیم چون تمام فعل و انفعالات بدن توسط این ارگان مهم انجام میبشه پس طبیعتا خیلی باید برامون مهم باشه تا همیشه از اون مراقبت کنیم کبد اگر سالم باشه و خوب کار کنه و سم زدایی را انجام بده تاثیر مستقیم بر پوست و شفافیتش دارد ولی اگر چربی داشته باشه و لفظ کبد چرب رو براش به کارببریم چون نمیتونه خوب عملکرد و کارایی داشته باشه و سم زدایی رو خوب انجام بده باعث جوش های زیاد بر پوست و همینطور ریزش مو میشه پس ما باید با مصرف غذاهای سالم مثل سبزیجات به خوبی ازا ون محافظت کنیم.

معجزه ای به نام سبوس برنج قهوه ای

شاید جالب باشد که بگویید الان سبوس برنج قهوه ای چه ارتباطی به بحث ما دارد خیلی مهم است که متخصصان تغذیه اگر کسی به آنها مراجعه کند و برنامه رژیم غذایی بخواهد صد در صد در برنامه از سبوس برنج قهوه ای به صورت مصرف روزانه استفاده میکنند زیرا هم باعث چربی سوزی و لاغری میشود به خاطر کم کردن اشتها و هم به خاطر مجموعه ای از ویتامین ها که در خود دارد باعث بهبود عملکرد کبد شده و با تامین ویتامین های مورد نیاز پوست و مو باعث تقویت آن می شود پس می شود گفت با یک تیر دونشان را میزنیم و بدنی سالم را خواهیم داشت.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی